7 jaar garantie

7 jaar garantie – onze prestatiebelofte
Tevreden klanten zijn de basis van ons succes. Dankzij een uitgebreid kwaliteitsmanagement en het gebruik van hoogwaardige componenten kunnen wij 7 jaar garantie bieden op onze apparaten. Daarmee is STAHLWERK een pionier in Duitsland en Europa. Wij garanderen niet alleen de hoogste kwaliteit, maar verbeteren onze producten ook voortdurend om onze klanten altijd het beste te bieden en duurzaam te werken.

Ontwikkeld in Duitsland – gemaakt voor de toekomst!
STAHLWERK-producten worden in Duitsland ontworpen en volgens de hoogste normen geproduceerd. De STAHLWERK-garantie van 7 jaar geldt voor alle elektronische componenten die in lasmachines en plasmasnijders zijn ingebouwd. Dit geldt ook voor de accuapparaten van onze borstelloze productlijn, autoacculaders, filtercassettes voor lashelmen en luchtcompressoren van het merk STAHLWERK.

Bij lasapparaten en plasmasnijders geldt de garantie in het bijzonder voor printplaten en omvormers. Speciaal voor deze belangrijke componenten geeft STAHLWERK in het kader van de garantie recht op kosteloze reparatie. Zo kunnen klanten lang van hun apparatuur genieten en samen met STAHLWERK de verantwoordelijkheid nemen voor een duurzaam gebruik van elektronische apparatuur.

Beste service voor klanten ook na afloop van de garantie
Als bedrijf in eigen beheer besteden wij bij STAHLWERK al meer dan 20 jaar bijzondere aandacht aan solide kwaliteit en een langdurige relatie met onze klanten. Ook buiten de garantieperiode kunnen onze klanten bij problemen altijd bij ons terecht. Wij analyseren het apparaat in onze werkplaats en werken samen met de klant de verdere procedure uit. Ongeacht de garantie en het soort probleem staan onze service- en technische medewerkers altijd klaar om klanten te helpen en te adviseren.

Gedrag bij garantieclaims

Reparatie
De garantie geeft recht op gratis reparatie van beschadigde onderdelen die onder de garantie vallen. De garantieperiode bedraagt zeven jaar en begint met de ontvangst van de goederen. Voorbeeld: Ontvangst van de goederen op 30.06.2020. Begin van de garantieperiode: 30.06.2020. Einde van de garantieperiode: 29.06.2027.

Wat moet u doen bij een garantieclaim?
Meer gedetailleerde informatie vindt u onder de volgende link: Garantievoorwaarden.*
Om aanspraak te maken op de garantie dient u binnen de garantieperiode contact met ons op te nemen. U kunt dit telefonisch of per e-mail doen. Onze medewerkers helpen u graag verder. Als onderhoud op afstand niet mogelijk is, stuur het apparaat dan naar ons op. Na een gedetailleerde analyse wordt het apparaat gerepareerd en naar u teruggestuurd. Als een reparatie niet mogelijk is, wordt u na overleg een vervangend apparaat toegestuurd. De reparatie en de retourzending zijn voor u gratis. U betaalt alleen de verzendkosten naar ons.

Diensten buiten de garantie
Ongeacht de garantie en het soort probleem staan onze service- en technische medewerkers tot uw beschikking. Daarom kunt u indien nodig ook buiten de garantieperiode contact met ons opnemen. Na analyse van het apparaat ontvangt u een kostenraming en kunt u beslissen hoe u verder wilt gaan.